Понеділок 18.01.2021 - четвер 21.01.2021
Онлайн - уроки на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено у групі.
Понеділок 11.01.2021 - четвер 14.01.2021
Онлайн - уроки на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено у групі.
Понеділок 25.05.2020 - четвер 28.05.2020
Повторення та узагальнення знань.
Щодня о 10.00 розпочинається
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
П'ятниця 22.05.2020
Повторення та узагальнення знань.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Виконуй цікаві завдання під час онлайн - уроку.
2. Виконай завдання письмово.
Четвер 21.05.2020
Повторення та узагальнення знань.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Виконуй цікаві завдання під час онлайн - уроку.
2. Виконай завдання письмово.
Середа 20.05.2020
Повторення та узагальнення знань.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Виконуй цікаві завдання під час онлайн - уроку.
2. Виконай завдання письмово.
Понеділок 18.05.2020
Повторення та узагальнення знань.
Поділ слів для переносу.
Розвиток аудіативних умінь.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Виконуй цікаві завдання під час онлайн - уроку.
2. Виконай завдання письмово.
3. Попрацюймо разом! Уважно прослухай оповідання В.Сухомлинського "Ледача подушка" та дай відповіді на питання.
Увага! Домашнє завдання на 15.05!
1. Поділи слова для переносу. Запиши.
Увага! Домашнє завдання на 13.05!
П'ятниця 15.05.2020
Повторення та узагальнення знань.
Поділ слів для переносу.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Перглянь відео.
2. Виконуй цікаві завдання під час онлайн - уроку.
3. Пригадай!
4. Виконай завдання.
Четвер 14.05.2020
РЗМ. Складаю розповідь "Мої літні канікули"
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Переглянь відео.
2. Відгадай загадку.
Розквітають в луках квіти,
Зеленіють в лісі віти.
Все зелене молоде...
За весною що іде? (Літо)
3. Попрацюймо разом!
Хто з вас любить літо? Розкажіть, за що ви його любите.
Сьогодні ми складатимемо звіт-розповідь про КУИЛНАКІ. Ви здивовані? Спробуйте
розшифрувати це слово.
Ну, звичайно, це канікули. А
що робила на канікулах наша героїня та з якою метою, ми спробуємо сьогодні
розібратися.
4. Прочитай вірш.
Щедре
літо
Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!
Літо, ти прекрасне всім!
Скільки в тебе є скарбів:
В лісі — ягід та грибів;
В лісі — ягід та грибів;
У садках — смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.
Аґрус, яблука, ожина.
Фрукти й зелень соковита —
Це смачні дарунки літа.
Це смачні дарунки літа.
Ген тече срібляста річка...
Ой і тепла ж в ній водичка!
Ой і тепла ж в ній водичка!
Можна влітку засмагати,
Можна плавати й пірнати.
Т. Корольова
Можна плавати й пірнати.
Т. Корольова
5. Попрацюй письмово.
Випиши з вірша іменники, прикметники та дієслова.
6. Розглянь малюнок. Усно склади кілька речень за малюнком.
7. Послухай зразок розповіді про літо.
Мої літні канікули
Я з нетерпінням чекаю літні
канікули. Адже літо – це пора ігор,
відпочинку та розваг.
Я буду купатись в річці, засмагати на теплому сонечку. А ще збиратиму в лісі гриби, ягоди. Допомагатиму мамі і татові доглядати за домашніми тваринами. Із своїми друзями
буду грати вігри, відпочивати на природі. Я дуже люблю цю пору року.
8. Склади і запиши свою розповідь про літо та літні канікули.
Середа 13.05.2020
Повторення та узагальнення знань. Звуки і букви. Звуко - буквений склад слова. Наголос. Поділ слів на склади.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Переглянь відео.
2. Виконай цікаві завдання під час онлайн - уроку.
3. Попрацюймо разом.
4. Нумо практикувати!
Вівторок 12.05.2020
Діагностична робота: робота з мовними одиницями за розділом "Речення. Текст".
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
Сьогодні пропоную перевірити свої знання
з української мови.
Впевнена, що кожен із вас чудово впорається із завданням.
1. Підготуй шкільне приладдя для письма.
2. На першому робочому рядочку напиши своє прізвище та ім'я.
3. Для роботи тобі знадобиться:
4. Виконай завдання діагностичної роботи під час онлайн - уроку. Будь уважним під час роботи.
5. Перевір написане.
6. Надішли фото роботи мені на вайбер.
СЕРЕДА 06.05.2020
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти. Підготовка до діагностичної роботи.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Попрацюймо разом. Виконуй цікаві завдання під час онлайн - уроку.
2. Виконай завдання.
2. Виконай завдання.
Увага! Домашнє завдання на 07.05!
1. Повтори правила та основні поняття з теми
"Речення. Текст". Підготуйся до діагностичної роботи.
ВІВТОРОК 05.05.2020
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти. Підготовка до діагностичної роботи.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Попрацюймо разом. Виконуй цікаві завдання під час онлайн - уроку.
2. Виконай завдання.
Увага! Домашнє завдання на 06.05!
ПОНЕДІЛОК 04.05.2020
Навчаюся складати розповідь.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Попрацюймо разом. Виконай цікаві завдання під час онлайн - уроку.
2. Переглянь картинки.
3. Склади і запиши текст про каштан.
ЧЕТВЕР 30.04.2020
РЗМ. Навчаюся складати розповідь.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Попрацюймо разом. Виконай цікаві завдання під час онлайн - уроку.
2. Прочитай казку Марії Пономаренко "Павучкові рушнички"
Жив собі в лісі павучок. Над усе він любив ткати рушники. І виходили вони в нього на диво гарні, м’якенькі. Та, на жаль, ніхто з лісових мешканців про це не знав.
Колись хутенько він виткав собі звичайнісінького рушника, а ті, гарні, сховав у скриню. Тільки от біда — рушників стало так багато, що вже й скриня не зачиняється. Доведеться шукати майстра — жука-рогача — нову скриню замовляти.
Але незручно отак, з порожніми руками, на очі жукові з’являтися. Доведеться з одним рушником розпрощатись. Довго вагався павучок, якого взяти. А рушники — один кращий другого... Нарешті вибрав, замкнув майстерню на здоровенний замок і вирушив у дорогу.
На головній лісовій галявині побачив павучок веселе товариство. Взявшись за лапки, комахи водили танок. Посередині кола було видно золотокрилу бджілку. Вона щасливо усміхалась. Тут був і майстер — жук-рогач. Павучок підійшов ближче і зрозумів: товариство відзначало день народження бджілки! — Іди до нас! — гукнула до павучка іменинниця. — Хутчій!
— Я зайнятий, — спробував був відмовитись павучок.
Але до нього підбіг завзятий мураш, ухопив за лапку — і всі знову полинули в танок.
За хвилину павучок забув про все на світі. Правда, трішки паморочилась голова, проте йому було дуже весело.
Коли ж танок закінчився, біля бджілки з’явилася ціла купка подарунків: прозора парасолька, лозяний кошик, різьблена скринька, полив’яний горщик, золотавий шнурочок...
— Чого ти? — легенько підштовхував павучка жук. — Давай і свій подарунок.
— Ось візьми, — страшенно ніяковіючи, павучок подав бджілці пакуночка. Та розгорнула й радісно вигукнула:
— Ой, спасибі! Такого гарного рушничка зроду ще не мала!
— Ай справді! — погладив подарунок мураш. — Немов з туману зітканий!
— Ти справжній майстер! — сказав метелик. — Рушник пречудовий!
Зніяковілий павучок стояв і усміхався, а потім тихо мовив:
— У мене ще кращі є...
— То похвалися! — озвався жук.
Павучок першим помчав до майстерні, за ним його нові друзі. Відімкнув скриню та й заходився дарувати:
— Це тобі, метелику! А це — мурашеві. Це тобі, жуче!
Відтоді всі комахи почали вмиватися тричі на день, бо втиратися павучковими рушничками було напрочуд приємно!
3. Склади і запиши власну розповідь. В цьому тобі допоможуть ілюстрації та план розповіді.
План
1. Де жив павучок?
2. Що він полюбляв робити?
3. Чи багато рушників він вже наткав?
4. Кому він розказав про своє захоплення (хобі)?
5. Що вирішили друзі?
6. Кому павучок подарував рушнички?
7. Чи зраділи друзі подарунку?
СЕРЕДА 29.04.2020
Діагностична робота: списування.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
Сьогодні пропоную перевірити свої знання
з української мови.
Впевнена, що кожен із вас чудово впорається із завданням.
1. Підготуй шкільне приладдя для письма.
2. На першому робочому рядочку напиши своє прізвище та ім'я.
3. Для роботи тобі знадобиться:
4. Будь уважним під час роботи. Перевір написане. Надішли фото роботи мені на вайбер.
ВІВТОРОК 28.04.2020
Навчаюся складати текст про події з власного життя
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 9.55.
1. Переглянь відео.
2. Попрацюй усно.
3. Здійсни віртуальну подорож до Київського планетарія.
4. Виконай завдання усно.
5. Продовжуй працювати усно. Дай відповіді на запитання.
Увага! Домашнє завдання на 29.04!
ПОНЕДІЛОК 27.04.2020
Навчаюся складати текст за ілюстрацією та запитаннями.
Сьогодні о 10.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут о 9.55.
1. Переглянь відео.
2. Виконай завдання ( усно).
Увага! Домашнє завдання на 28.04!

ПОНЕДІЛОК 16.03.2020
Речення виражає закінчену думку.
Слова в реченні зв'язані між собою за змістом.
4. Виконай письмово вправи 1,2 (підручник с.104) та вправу 4 (підручник с.105)
5. Виконай вправу 55 (1) . Зошит с.26
ВІВТОРОК 17.03.2020
1. Переглянь навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=Fp8keHf8PBw
2. Вивчи правило.
За метою висловлювання речення поділяються на розповідні, питальні, спонукальні.
За інтонацією речення бувають окличні (в кінці ставиться знак оклику) та неокличні.
3. Вивчи правило (підручник с.106)
4. Виконай вправи 4, 5 (підручник с.107)
5. Усно опрацюй вправи 17, 18 (підручник с.114)
СЕРЕДА 18.03.2020
1. Виконай завдання.
1. Знайди
речення. Постав потрібний розділовий знак.
О Навесні птахи
О А ти посадив своє дерево
О Школярі поспішають
О Михайлик обкопав деревце
2. Зі слів
склади речення.
багато, у, грибів, лісі, нашому
3. Склади
речення зі словом ковзани.
3. Зіграй у гру (підручник с.109) та виконай письмово вправу 8.
4. Виконай вправи 57, 58 (зошит с.27) та вправу 65 (зошит с.32-33)
ЧЕТВЕР 19.03.2020
1. Розвиваю мовлення. Використовую службові слова.
Виконай завдання у зошиті ( с.15)
ПОНЕДІЛОК 30.03.2020
1. Вивчи правило.
2. Усно виконай вправу 11 (підручник с.111)
3. Виконай вправу 12 письмово ( підручник с.111)
3.Виконай письмово вправу 56 (зошит с.26) та вправу 59 (зошит с.27)
4. Виконай завдання.
1. Запиши
слово спонукальне, поділяючи його на склади. Прочитай спочатку по
складах, а потім – ціле слово.
2. Прочитай
речення. Які спонукання висловлені в кожному а них? Скористайся довідкою.
Підкресли речення, у якому є заклик.
Дорогі друзі, будь ласка, приходьте на
наше свято. Любіть книжку всією душею!
Не сиди довго біля телевізора. Частіше
відпочивай на свіжому повітрі.
Слова для довідки: порада, запрошення, заклик.
3. Спиши текст,
вставляючи пропущені слова.
Чітко дотримуйся правил (якого?)…
руху! Переходь вулицю в дозволених місцях при (якому?) … сигналі світлофора.
(Яке?) … світло забороняє перехід. (Яке?)… попереджав.
Слова для довідки: жовте, червоне, зеленому, дорожнього.
Назви в тексті спонукальні речення. Поясни, що
допомогло їх розпізнати.
ВІВТОРОК 31.03.2020
1. Переглянь навчальне відео.
2. Усно опрацюйте впрви 25, 26 (підручник с.117)
3. Виконай завдання письмово ( зошит с.31)
СЕРЕДА 01.04.2020
1. Розглянь малюнки. Склади речення за малюнками. Запиши.
2. Письмово виконай завдання ( зошит с.34)
3. Перевір свої знання.
https://www.youtube.com/watch?v=SSE0qT4CDPg
ПОНЕДІЛОК 06.04.2020
Повторення вивченого за темою "Речення".
Тренувальні вправи.
1. Переглянь відео. (Не звертай увагу на клас).
2. Пригадай, що таке речення.
3. Вивчи прислів'я, яке ти побачив у відео.
4. Переглянь відео, згадай які бувають речення за метою висловлювання та інтонацією.
5. Виконай завдання.
1) З кожної групи слів склади речення і запиши їх.
- У, маки, червоні, цвітуть, полі.
- Відерця, бджілки, медом, з, несуть.
- У, груші, пахучі, достигають, садах.
- Затих, щебету, без, ліс, пташиного.
2) Прочитай. Усно розстав розділові знаки. Порахуй, скільки розповідних речень є в тексті.
Про що шумить ліс
Ліс шумить про прихід чарівниці-зими
Вона накриє ліс своїм м’яким сніжним килимом Ліс згадує квітучу весну Він мріє про сонячне літо, про солов’їні
трелі Послухай, про що шумить ліс
3) Подумай і скажи, яке це речення. Поясни свою думку.
Без охоти нема роботи!
А розповідне, неокличне;
Б розповідне, окличне;
В спонукальне, окличне.
6. Слухай, співай, рухайся! Запроси рідних до руханки! Запроси друзів приєднатися до тебе онлайн! Разом співати та рухатися веселіше! Якщо бажаєш, надійшли відео, де ти виконуєш руханку, Вікторії Юріївні.
ВІВТОРОК 07.04.2020
Діагностична робота: диктант.
1. Переглянь веселе відео.
2. Я впевнена, що ця пісенька не про тебе. Адже ти завжди старанно навчаєшся і допомагаєш батькам! Вірно?
Так, і тому я дуже пишаюся тобою!
3. Сьогодні ми із тобою писатимемо диктант. Пригадай, як ти робив це на уроках у школі. Нажаль, зараз ми не маємо можливості відвідувати школу. Але не біда, адже я записала для тебе диктант і пояснення до нього.
1) Послухай уважно.
2) Підготуй шкільне приладдя для письма.
- На першому робочому рядочку напиши своє прізвище та ім'я.
- На другому рядочку посередині напиши слово Диктант
- Пригадай! Після виду роботи крапку не ставимо!
- На третьому робочому рядочку ти запишеш назву тексту.
- Пригадай! Після назви тексту крапку не ставимо!
3) Уважно послухай пояснення.
4) Уважно послухай текст диктанту.
5) Слухай уважно і пиши. Не забувай перевіряти написане. Якщо пишеш повідьно, зупини аудіозапис. Продовжуй після написання.
Перейди за посиланням.
6) Зроби фото своєї роботи і надійшли мені у Вайбер. В цьому тобі допоможуть батьки.
СЕРЕДА 08.04.2020
Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. Навчаюся добирати заголовок до тексту.
1. Переглянь навчальне відео.
2. Вивчи правило!
3. Виконай завдання усно.
4. Запам'ятай! До тексту можна дібрати заголовок!
5. Увага! Робота з новим словом! Вивчи, що таке заголовок.
Заголовок - це назва будь - якого твору, статті, газети, журналу.
6. Виконай завдання у зошиті. ( с.35)
7. Зроби зарядку для оченят.
8. Слухай, співай, рухайся!
4. Запам'ятай! До тексту можна дібрати заголовок!
5. Увага! Робота з новим словом! Вивчи, що таке заголовок.
Заголовок - це назва будь - якого твору, статті, газети, журналу.
6. Виконай завдання у зошиті. ( с.35)
7. Зроби зарядку для оченят.
8. Слухай, співай, рухайся!
ЧЕТВЕР 09.04.2020
Урок розвитку зв'язного мовлення.
Навчаюся складати розповідь на основі спостережень.
1. Відгадай загадку.
В лісі лине дивний звук:
Тук-тук-тук! Тук-тук-тук!
Гострий дзьоб, як молоток:
Тук-тук-тук! Цок-цок-цок!
Буде лісу помагати
Працьовита пташка…
2. Здогадався, про яку пташку йдеться у загадці?
3. Переглянь відео.
4. Переглянь відео. Поміркуй і скажи, чому дятла називають лісовим лікарем?
Свою розповідь починай так: "Дятла називають лісовим лікарем, тому що ..."
5. Дай письмові відповіді на питання:
- Де живе дятел? Дятел живе ....... .
- Який у нього дзьоб? У нього ......... .
- Чим живиться дятел? Дятел живиться......... .
- Як називають цього птаха? Цього птаха називають...... .
- Чи бачив ти дятла у природі? Я бачив ....... .
6. Послухай казку В.Сухомлинського "Як білочка дятла врятувала".
7. Усно дай відповіді на запитання:
- Хто головні герої казки?
- Що сталося із дятлом?
- Хто йому допоміг?
- Чим білочка пригостила дятла?
- Хто радів цьому?
8. Виконай завдання з зошиті ( с.21, вправа 5).
9. Переглянь відео.
10. Прочитай про дятла - музику. ( Зошит с.21, вправа 6)
Розповідь складати не потрібно!!!
11. Увага! Робота з новими словами! Запам'ятай!
Жорсткий - який має тверду, нерівну поверхню.
Міцний - сильний, дужий.
Строкатий - із різнокольоровими плямами, смугами різного кольору.
12. Розфарбуй малюнок (зошит с.21).
1. Сьогодні об 11.00 розпочнеться відеоурок
на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут о 10.45.
ПОНЕДІЛОК 13.04.2020
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту.
1. Сьогодні об 11.00 розпочнеться відеоурок
на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут о 10.45.
Виктория Коновальчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Урок 13.04.2020
Время: 13 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://zoom.us/j/96029878017?pwd=cEZPSWNtdGR5NVFReW5ST0gwWTY0UT09
Идентификатор конференции: 960 2987 8017
Пароль: 2Rbjtn
Тема: Урок 13.04.2020
Время: 13 апр 2020 11:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://zoom.us/j/96029878017?pwd=cEZPSWNtdGR5NVFReW5ST0gwWTY0UT09
Идентификатор конференции: 960 2987 8017
Пароль: 2Rbjtn
2. Переглянь відео.
3. Переглянь відео. Виконай завдання усно.
4. Вивчи правило!
5. Виконай завдання усно. Дай відповіді на запитання після тексту. Знайди у тексті зачин, основну частину і кінцівку.
6. Слухай, співай, рухайся!
7. Виконай завдання усно.
5. Виконай завдання у зошиті ( с.39).
6. Виконай цікаве завдання. Перейди за посиланням.
https://learningapps.org/watch?v=pe8cqixwk16
5. Виконай завдання усно. Дай відповіді на запитання після тексту. Знайди у тексті зачин, основну частину і кінцівку.
6. Слухай, співай, рухайся!
7. Виконай завдання усно.
8. Виконай завдання у зошиті ( с.37).
9. Перевір, як ти зрозумів нову тему. Визнач, де зачин, основна частина, кінцівка тексту. Прочитай відновлений текст.
- Раптом у відчинене вікно залетів горобець і сів на столі. Перед котом вже були три смачні речі: сметана, молоко i горобець. Кіт збирався подумати, що ж найсмачніше, але думати було важко. Він заплющив очі й заснув.
- Це був найледачіший у світі кіт.
- Лежав на столі кіт, а перед ним стояли тарілки зі сметаною та з молоком.
ВІВТОРОК 14.04.2020
Навчаюся відновлювати деформований текст.
1. Сьогодні о 12.00 розпочнеться
відеоурок на платформі ZOOM.
Перейди за посиланням, яке буде розміщено тут об 11.45.
Виктория Коновальчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Урок 14.04.2020
Время: 14 апр 2020 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://zoom.us/j/93733095131?pwd=RVlDNDNnU01wTGh3STUrQ2wwM1Ridz09
Идентификатор конференции: 937 3309 5131
Пароль: 7JR1Vj
Тема: Урок 14.04.2020
Время: 14 апр 2020 12:00 PM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://zoom.us/j/93733095131?pwd=RVlDNDNnU01wTGh3STUrQ2wwM1Ridz09
Идентификатор конференции: 937 3309 5131
Пароль: 7JR1Vj
1. Перевір свої знання. Перейди за посиланням.
2. Прочитай текст, добери до нього заголовок. Виконай завдання до тексту. Зверни увагу на значення слова околиця.
3. Слухай, співай, рухайся!
4. Запам'ятай!
6. Виконай цікаве завдання. Перейди за посиланням.
https://learningapps.org/watch?v=pe8cqixwk16
СЕРЕДА 15.04.2020
3. Визнач, який з попередніх текстів: текст - розповідь, текст - опис, текст - міркування.
Поясни свою думку.
4. Вивчи правило!
5. Попрацюй усно.
6. Переглянь відео.
9. Слухай, співай, рухайся!
4. Переглянь уважно.
5. Попрацюй усно.
6. Переглянь план складання тексту - опису соняшника.
7. При складанні тексту уникай повторів.
8. Прочитай уважно. Доведи, що це - текст - опис.
9. Слухай, співай, рухайся!
Увага! Домашнє завдання на 27.04!
Скласти і записати текст - опис соняшника.
В цьому тобі допоможе план та підказки, які розміщени у темі цього уроку.
План
1. Де росте соняшник?
2. Яке у нього стебло?
3. Яке листя у цієї рослини?
4. Яка квітка у соняха? На що вона схожа?
5. Що робить соняшник вдень? А вночі?
6. Чи корисна ця рослина?
7. Що виготовляють із соняшника?